Blöt hund och blöt matte på promenad

 

Halloj igen! jag kom in med hunden för typ en halvtimme sen.. Inte kul, säger jag bara! Gud vad blöt man blev och det bara snöade massor! Dock smälter ju allt och blir vatten så fort "snön" har landat på en själv eller på marken.. Suck.. Men nu har det slutat snöa iallafall! Och jag har just sett klart på Våra Bästa År! Det roliga med den serien är att det spelar ingen roll hur många avsnitt man missar! Man kan missa 3 månader och ändå, när man tittar på ett avsnitt igen så fattar man allt. Fatta hur långsamt den serien rör sig framåt! Jag minns inte vad hon hette nu men.. Sammy! Hon var på restaurang och pratade om sitt liv, såg även sin halvsyrra och sitt ex. Inte mycket mer än så. Sen såg (jag minns inte alla namn!) men iaf, Jacks fru(?) såg Jack igen. Asså Jack var sjuk och ville inte berätta det för sin fru (det hände typ i somras..) och nu har han tydligen försvunnit ("dött" alltså), men han lever väl fortfarande, men hon såg honom tydligen igen.. Så lite prat om det. Sen hände väl inte mycket mer? Sammy var på restaurang och Jacks fru såg honom... under loppet av en timme! Snacka om att dom vet hur man drar ut på en serie..

Nej men... göra mig iordning skulle jag ju göra! Redovisning mellan 16-16.40 sen.. inte lång skoldag idag inte..
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0