Det snöar!

Det. Snöar. Ute. Mycket! Asså, visst, snön verkar inte lägga sig.. Men ändå, det snöar! Innan min födelsedag! Och så har jag ju redan tjuvstartat och ätit julgröt, julskinka och pepparkakor, hihi! Men jag tror det kommer bli en bra jul. Jag tror faktiskt det. Det kommer nog bli en del plugg under lovet, men det ska nog bli kul ändå! Jag har ingen aning om vad som händer på varken julafton eller nyår, men vi får se! =)

Jag är ganska fullbokad de kommande helgerna, förresten!
Fredag 6, föräldrar har överraskning som present.
Lördag 7, fyller 19! släkten kommer på dagen och sen händer nog något kul på kvällen.
Fredag 13, inga direkta planer.
Lördag 14, tooomt.
Söndag 15, Julmarknad (troligen) med några från landet.
Fredag 20, fira ett år med älskling (vi firar den 21 egentligen, men är ju upptagna då!
Lördag 21, födelsedagsfest med Emma å Malin!
Fredag 27, hmm..
Lördag 28, Takida konsert och Malins födelsedag!
Sen i december vet jag inte riktigt.. Och de helg
erna ovan kommer det nog bli lite plugg på också^^ Hur som helst, det är inte långt kvar till jul nu! Bara 7 veckor.. Och veckorna bara rusar iväg känns det som!

Nej men vet ni vad, nu är klockan 11 när som helst, och jag måste ut med hunden! Slänger in något inlägg senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0