Full vecka!

Heii på er! Allt bra med er en dag som denna? Med mig är det fin-fint. Fortfarande värsta förkylningen och konstig i halsen dock, men jag kämpar på! Hehe.
Idag har jag lite saker som måste göras...
- Göra mig iordning...
- Göra Klassdiagrammet och posta det på FC
- Städa badrummen
- Se två föreläsningar jag inte sett än
- Eventuellt jobba lite på Posten om de behövde hjälp idag

Och så lite annat såklart.. Ska även, eventuellt(!), besöka skolpuben för första gången idag.. Hmm. Eller Dovas med andra människor å sjunga karaoke. Vi får se! Kanske drar till båda ställena..
Hur som helst! Imorn är det redovisning, fredag ledig (om vi inte får rest eller liknande på projektet..). Sen i helgen får vi se! Utgång å så med Stötengänget och även Singstarkväll finns på menyn. Och på söndag är det Taxinge Slott som gäller med några från landet! Så jag har ganska fullt den här veckan kan man säga! =) Tänkte även ta en sväng förbi Sollentuna centrum och kolla in hur det är där och besöka Annie på Akademibokhandeln och Thette på blomsterbutiken (hon praktiserar där!).
Såå, dags för mig att göra mig iordning och få nånting gjort! Haha.
Hare gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0