Tentaresultat!

JAG ÄR SÅ JÄKLA LYCKLIG! JAG FICK D PÅ FÖRRA TENTAN! :D
Nu tänker ni säkert, "Ett D? Det är väl inge bra.. ett C åtminstone hade du väl kunnat få?". MEN! Jag kunde förra kursen så himla dåligt, tyckte den var enormt svår och tråkig! Så efter tentan kände jag bara "Jag kommer få Fx på det här och behöva komplettera för att få ett E...". Men det behöver jag inte! För jag fick ett D! Woho, asså. Jag behövde det där verkligen.. Mitt humör och allt är inte det bästa den här veckan känns det som.. Så att jag klarade förra tentan (med ett D!!) var verkligen något jag behövde just nu!

Jag vet inte varför den här veckan känns så jobbig. Och vädret gör det ju inte lättare direkt.. Jag är trött hela tiden, (mer trött än vanligt) och orkar inte ta mig orken att göra någon nytta!

Vad som måste göras denna vecka:
- Fixa Davids julklapp 1
- Förbereda Davids julklapp 2
- Plugga (programmering är ju skitsvårt!)
- Prova underställ (inför Stöten)
- Fixa musik till festen
- Träffa Sofia på fredag och luncha! =)
- Handla inför festen med Malin och Emma
- Förbereda allt inför festen (och ha festen såklart!)
- Fira ett år med David!


Och sen vid sidan om allt detta så är det ju föreläsningar varje dag, måste städa rummet, ta hunden och hinna med lite fritid och annat som dyker upp hela tiden. Jag känner stressen tränga sig på! Sen har ju de vanliga humörsvängingarna denna vecka lite påverkan också. Usch. Kan man inte få lite solsken iallafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0