vaccinering

Halloj! Nu så har jag vaccinerat mig.. Jag stod ute i kylan i kö i två timmar! Inte kul, kan jag lova.. Men nu är det iallafall gjort. Om jag får några biverkningar lär vi väl märka. Nålen var sjukt lång, och in i muskelvävnad eller nåt sånt skulle den minsan, usch. Jag brukar aldrig ha, och har aldrig haft, nånting emot sprutor eller så, jag är snarare den som sitter bredvid å ba "åå, ta spruta i mitt finger också!!" bara för att kolla min blodsockerhalt på skoj. Men idag vet jag inte vad som hände, antagligen har jag inte fått en så lång spruta i mig nångång förut.. Så det slutade med att jag fick en enorm svimm-attack när jag kom hem, ni vet när ljudet typ försvinner och när man känner enorm yrsel och så.. Inte kul var det iallafall! Men men, får se om jag får feber imorn eller nåt sånt!

Oh well, nu ska jag väl lägga mig och läsa eller se på en föreläsning..
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: nea

hoppas du inte får några biverkningar :)

2009-11-11 @ 20:40:00
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0