Fredagskväll

Så mycket tankar. Så lite plats för det. Jag vill inte berätta för någon, men samtidigt vill jag kunna prata om det. Men jag mår så dåligt över det här. Jag känner mig så långt ner i prio. Det känns som att.. jag vet inte. Vill inte skriva för mycket, men samtidigt måste jag få ur mig allt. Måste få ut det ur mitt huvud. Men varför blir det såhär? Varför får 'denna' alltid mig att känna såhär. Just..just stay in touch...




Halloj =) Nu sitter jag här i soffan och ser på The City på MTV. Det har inte hänt mycket alls idag, har bara tagit det lugnt och chillat! Sen runt åtta ska jag iväg till Frida och se på Idol med henne och Annie. Så skönt att komma hemifrån en stund. Roligare att umgås med vännerna än att bara sitta själv hemma och glo liksom. Tar väl med mig chips å dipp som jag köpte i Stinsen idag med mamma! Förresten, jag köpte en klänning på Stinsen idag också! Har provat den förut och funderat på om jag skulle köpa den.. Men nu är det gjort! Så nu har jag en klänning till mitt, Malins och Emmas Cocktail-party, och även en nyårsklänning! =)

Fett segt att jag inte ska vara hos Frida förens om typ 2 timmar.. Och jag är så trött att jag håller på att somna redan nu! Hoppas jag orkar hålla mig vaken hela kvällen.. Hehe.

Imorgon är det Halloween(!) och jag har fortfarande inget planerat för kvällen!! Vad ska ni göra? Någon som har lust att släpa med mig också?? =) Haha.

Naej, nu ska jag hitta på något att göra de nästa 2 timmarna..
Have a great fridaynight!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0