Idol

Halloj! Nu har jag kommit hem från Frida och gjort mig iordning å ligger i sängen. Sjukt skönt! Jag är helt slut och kommer nog somna bums när jag lägger ner huvudet på kudden!
Det var en trevlig kväll med massa chips och så lite choklad framför Idol. Det suger att Erika åkte ut.. Rabih (stavning?) borde ha åkt ut! Han borde inte ens ha kommit in i finalerna från första början! Har sjunger hemskt.. Nej, nu ska jag inte sitta å klaga på "idolerna". Hur som helst, jag älskar fortfarande Tove, å Erik, å Calle, å Reza, å Mariette. Mmm, det är mina favoriter! Har inte haft så många favoriter samma år förut nångång!

Naej, nu måste jag verkligen sova. Ska till David imorn på förmiddagen/mitt på dagen nångång. Så jag måste orka upp imorgon då!
Förresten, upptäckte just att jag inte fick med några axelband på klänningen jag köpte idag.... Det är det till klänningen, men man kan ta bort dom. Men jag vill ändå ha axelbanden liksom. Ska nog förbi Stinsen imorn med klänningen och kvittot och be om det..

Nej, NU ska jag sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0