Unga mödrar

Jag blir så arg! Jag sitter och tittar på Unga Mödrar, och det är en 14-årig tjej som är gravid. Hon fäller hela tiden kommentarer som verkligen bevisar att hon är långt ifrån mogen att få barn! "Ja, det har ju sina nackdelar, nu kan jag ju inte dricka längre. Om jag fick en öl nu skulle det vara dagens höjdpunkt" osv. Varför behöll hon barnet då? Det är helt sjukt! Hon kunde göra abort, men hon valde att behålla det.
Nej, jag är inte helt förtjust i aborter. MEN kan man inte ta hand om barnet och är man inte mogen för att få barn så ska man fan inte skaffa ett! Jag blir så arg!
"När jag vill ut och festa så kan ju Oliver (pojkvännen) ta hand om barnet".
Jag förstår inte hur hon tänker eller varför hon gör som hon gör! Hon är i fjärde månaden och hon har varit tillsammans med sin kille i 5-6 månader. WHOT?! Och hon är så säker på att de kommer hålla ihop föralltid! Hon vet det, efter typ 5 månader. Naej, hon är verkligen inte mogen för barn.

Haha, det är en annan tjej som har ett barn redan och såå. Hon är så himla optimistisk! Hon och hennes nya kille samt hennes son ska flytta in i ett hus, flytta ihop alla tre för första gången. Och hon tror att det tar 3-7 dagar att renovera ett helt kök! Hon tror att under den första månaden i huset så kommer de hinna renovera köket, 2 badrum, fixa nytt tak i huset, lägga nya golv, byta alla fönster och dörrar. WTF?! Haha. Hon kommer nog ganska snabbt märka att det kommer ta mycket längre tid..

Kommentarer
Postat av: nea

haha fan vad stört :s stackars barn :/ jag brukar också kolla på det programmet, men missade tyvärr det när 14åringen var med. men liksom... 14 år?! suck :( Det finns ett program där ett par var med som hade förlorat ett barn också :(

2009-10-31 @ 19:10:56
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0