fredagen den 13

Halloj på er i stugorna! Allt bra med er? Jag mår prima. Förrutom denna dumma arm efter vaccinet! Den gör ont. Mycket ont. Men jag överlever!
Ikväll var det tänkt att vi skulle dra ut med Stötengänget, men vet inte om jag pallar. Jag trodde vi skulle till nåt dansställe typ, inte Nivå 22. Visst, Nivå 22 har billigt, men det är inte det jag är sugen på att göra ikväll. Sen så trodde jag inte att vi skulle dra in till stan vid tolv.. Det är sent. För sent. Jag trodde typ vi skulle föra runt senast tio och sen åka in vid elva. Inte tolv. Men men, får se vad herr Bogart säger. Kanske stannar jag hemma ikväll och går och lägger mig efter Idol istället för att dra iväg efter Idol.. Hmm.

På tal om Idol. Det är Idol ikväll! :D Woho! Jag hejjar på Tove och Erik. Det är dom två jag vill se i the big final! Sen tycker jag att Reza, Calle och Mariette också är sjukt bra! Eddie är bra, men inte lika bra som de andra..

Min ordning!
1: Tove och Erik
2: Reza
3: Calle
4: Mariette
5: Eddie

Vilka är era favoriter? Vem tycker ni ska vinna Idol 2009?? =)

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag hejar också på Erik och Tove :D hihi

2009-11-13 @ 22:43:38
URL: http://stumpanss.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Jomen jag tycker väl precis som du ;P

2009-11-13 @ 23:29:06
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0