Halloween

Får väl börja inlägget som typ halva Sverige gjort då. Woho, AIK vann! Inte för att jag är speciellt insatt i sport.. Visst, jag är AIK'are, men det är inte så att jag sitter å skriker i soffan å hurrar för att de vann. Nja, det är inte riktigt 'jag' helt enkelt!

Hur som helst, igår var det Halloween! Det blev så att jag åkte till David vid tvåtiden på dagen och fastnade kvar där! =) Vid 18 åkte vi till Kista och åt middag på Food Court med några. Sen åkte vi vidare till Tove (en kompis till David och alla dom där! hehe) och såg på skräckisar. Usch, skräckfilmer är verkligen ingenting för mig! Jag låg mest i Davids famn och blundade och tänkte på annat under hela filmerna. Såå, man kan väl egentligen inte säga att jag "såg på filmerna".
Vid ett (tror jag det var) så skjutsade vi hem Jonte, Ems å Amanda och sen krashade vi här hos mig inatt.
Idag har inte mycket hänt, vi gick upp och åt frukost, sedan såg vi på Vad Kvinnor Vill Ha och sen så åkte David hem.. :(  Annars så har jag mest tagit det chill å inte gjort nåt speciellt idag, åt just middag ^^ Tänkte se på Tre Systrar och en Mamma ikväll, jag missade den igårkväll när den gick på tv.. Så ska se den idag istället tänkte jag =) Med en stooor tallrik glass, chokladsås å maränger, hihi! Sen så blir det att gå och lägga sig tidigt ikväll. Jag är sjuukt trött och jag börjar åtta imorn, suck! Och så slutar jag 15 också.. Lång dag imorn alltså! Får se till så att jag har pengar på kontot så jag kan käka lunch i Kista imorn..

Nej, nu ska jag fixa mig glassen å de där. Hare gött! Hoppas ni hade en läskig Halloween =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0