Helgen

Hallojsan på er! Har jag sagt att jag har en perfekt boyfriend? Såklart, men säger det igen!
Igår var det min födelsedag och den här helgen har bara varit chill och fira! Haha.
I fredags så var jag ledig från skolan, skönt, och på kvällen tog föräldrarna med mig på Wallmans Salonger. Det var Abba-tema, hihi. Eller, Björn och Benny tema, same shit :P Hur som helst, jag visste inte att vi skulle dit. Jag visste bara att vi skulle göra nånting, men inte vad. Även om jag har funderat på om det var Wallmans den senaste tiden. Och jag hade rätt! Det var iaf trevligt och väldigt god mat! Kom hem vid ett nångång.

Igår, på min födelsedag, så vaknade jag vid halvellva och gick upp och började göra mig iordning. Sedan så dök David upp här strax efter tolv nångång =) Jag var mitt uppe i sminkningen när han kom, haha. Anyway, vid ett dök första gästen upp, min morbror. Och sedan rullade resten av gästerna in och vid fem så hade alla åkt igen.
Vid 18 så tog jag och David tåget in till stan och åt på en favvo-restaurang, Number 8! Det är mongoliskt, där man kan köpa buffé och så får man äta hur mycket man vill av "egen-gjord-wok" (man väljer det man vill ha, plockar själv, och så steker dom det åt en direkt), kinamat (friterad kyckling, etc) och sushi! Jag tog ju ingen sushi, men David gjorde det! =)
Efteråt så tog vi en liten promenad, och helt ärligt så vet jag inte om David visste vart eller hur vi gick. Men vi kom iallafall tillslut fram till en tunnelbanestation! Vi tog tuben till centralen och där kom Sofia å Martin helt plötsligt! Sen kom även Danne, Malin, Jonte och Annie. Vi åkte sedan på tuben igen till Fridhemsplan där vi drog till Nivå 22. Även om självaste stället är lite halvdant så var det sjukt bra priser på allt och sällskapet var ju toppen! Så jag hade en toppenkväll =) Vid två-tre någongång så somnade jag och David iallafall.

Idag har varit chill och jag har inte gjort något speciellt direkt, bara tagit det lugnt och försökt bli lite pigg. Imorn är det plugget igen, yahoo.
Naej, nu ska jag prata klart med David i telefon och sen sova. Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Det var jätteträvligt. Tack vare sällskapet :D Me like it pretty much! :D <3

2009-11-08 @ 22:02:38
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0