fest-planering, kusin-middag, och plugg-dag.

Heeej, haft en bra helg? Vad har ni gjort i helgen?
Jag har pluggat. Och pluggat. Och träffade Malin å Emma igår, woho! :D Vi planerade vår lilla gemensamma födelsedagsfest! Najsigt =) Kommer bli sjukt roligt! Sen igårkväll var jag och föräldrarna hemma hos kusinerna m.fl. och åt god middag och efterrätt och pratade massor. Bland annat om stökiga rum och gamla semestrar från när vi var små. Haha! Kul och trevligt var det iallafall =)
Imorgon är det skola, och jag ska unna mig en sovmorgon! Woho! Så klockan nio ska jag upp imorn! =) Sen blire göra sig iordning osv osv. Åka till skolan, gå på föreläsning, plugga klart projekt, sen hem å plugga lite mer! Kanske blir det gymmet på kvällen.. Vi får se! Eventuellt spinning, om dom har det på Friskis imorn dvs! Ska kolla upp det.
Naej, dags att sova! Gonatt på er!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0