Varför gör jag det här?

Fördelar med att fortsätta Data och Systemvetenskap:
- Nyttigt inför framtiden

Nackdelar:
- Jag tycker allt vi gör i princip är riktigt tråkigt
- Jag gör samma sak varje dag; pluggar
- Har knappt fritid, hinner inte träffa vänner
- Jag förstår ingenting av det vi gör
- Det är så lite "jag" som det kan bli

Jag ser verkligen inte anledningen till varför jag borde fortsätta när jag vantrivs, tycker det är sjukt tråkigt, inte förstår någonting, inte hinner med vännerna, har noll fritid och bara mår dåligt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Therese Häggström

hehe du har ju massa anledningar till att du inte ska gå där :) gå efter magkänslan så blir dt nog bra! :) <333

2009-10-21 @ 19:03:47
Postat av: Sussie

:( :( :(



Men usch att du känner så :(

men jag känner igen den där ångest känslan, det var ju därför jag själv bytte utbildning.



Men om du väljer att plugga kvar så loooooovar jag att göra mitt bästa för att se till att du fattar allt i kommande kurserna (A)

2009-10-23 @ 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0