lovely weekend

Hejsan på er! Efter en härlig helg så är det dags att återgå till vardagen igen då.. Vill ni läsa om min födelsedagshelg, så läs här.
Jag har alltså haft en helt underbar helg med god middag ute på restaurang 2 dagar i rad, blivit firad av både vänner, släkt och familjen. Men nu är det måndag igen, och nu börjar en pluggvecka. Projektredovisning på torsdag och så tänkte jag läsa lite mer i boken och komma ikapp i föreläsningarna. För nästa vecka börjar en ny kurs i 2 eller 3 veckor, och sedan hoppar vi tillbaka till den här kursen och har tenta den 18 december..
Såå, nu ska jag se på föreläsningen från förra måndagen som jag inte riktigt var vaken under.. Hare gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0